05 October 2013

„Еве ти слобода“

Еве повели, ти ја враќам слободата назад! Сега можиш да правиш со себе што сакаш.
Ако немаше сила да издржиш покрај за мене, сега ќе имаш сила да бидеш сам, потполно сам..
Ако немаше храброст да ме сакаш онака како што заслужував, ќе имаш храброст да гледаш како тоа го прави некој друг. Некој кој ќе знае да се жртвува за љубовта, и ќе знае да се носи со нејзините окови. Некој за кого нема да бидам толку комплицирана колку што бев за тебе.
Но не знам дали јас бев комплицирана или ти беше толку едноставен во твоите сфаќања.
Еве можеби бев премногу комплицирана за твојот свет затоа се вртеше околу едноставни девојки кој можеше да ги добиеш за една вечер.. Епа бев комплицирана затоа што јас за разлика од нив барав љубов. Љубов која е чиста, искрена, и безрезервна.
Љубов каква што ти никогаш не успеа да ми пружиш.
Можеби бев комплицирана затоа што не знаев да те делам со други, но мене ми беше потребен маж. Маж кој ќе знае на кого му припаѓа.. а не дете кое трча кон оној кој му нуди по шарена играчка. Не барав многу, всушност не барав ништо. Од човек можеш да бараш се само не љубов, оној кој ја чувствува ќе ти ја пружи без да побараш од него.
Се надевам ќе бидеш среќен со својата слобода, ама запамти таа нема да те гушне кога ќе бидеш осамен.. Нема да најдеш топлина во туѓа постела каде што знаеш дека утре треба да заминеш,
нема да најдеш ни рамо за плачење кога ќе ти навираат солзите. Затоа што никој нема да те разбере и утеши подобро од оној кој искрено те сака, а некој таков ти штотуку изгуби.
Еве повели ти ги оставам и спомените, нека ти помогнат во потрагата по нова љубов.. и наредниот пат немој да ја испуштиш. Не грижи се за мене, јас ќе започнам да живеам онака како што не можев со тебе, ќе започнам да бидам среќна.. затоа што заслужив многу подобро,
и подобро штотуку ме очекува.



No comments:

Post a Comment