12 September 2014

„Твоето се' “

И оваа ноќ сакам да ти сум мракот кој те покрива, да ти сјаам како месечина во мислите кога заспиваш. Сакам да ти влезам во сон облечена во фустан од магнолија.. да ти ги допрам усните шепотејќи ти за љубовта. И утрото сакам да ти сум светлоста кој те буди, да ти бидам сонце кое ќе те милува и мирис кој ќе те магепсува, да сум твојата една и единствена.
Сакам да ти бидам рај за кој секој ден ќе умираш, да ти бидам пекол за кој бестрашно ќе грешаваш.
Сакам да ти сум зрак во темнина, да ти сум капка дожд сред пустина,сакам да ти сум свод под кој ќе бараш утеха, јас да ти ја цртам секоја солза и насмевка.
Сакам да ти сум муза за која ќе раскажуваш, радост за која ќе наздравуваш и тага за која ќе се опиваш. Сакам да ти сум се.
Да ти бидам парче здив кој ќе те оживува и болест која бавно ќе те убива.
Да ти течам низ вените се до портите на срцето и внатре во окови да ти векувам.
Да сум твоја Господарка и робинка.
Не сакам да ти сум прва, но сакам да ти сум последна.
Единствена за која ќе сториш грев во љубовта.. и ќе ја чуваш како икона.
Да бидам твоја љубов, вера, надеж и религија.
Од Бога дадена. Само твоја смртно потпишана.

No comments:

Post a Comment