17 October 2016

„Вербата во нас"

„Ти се смееш како да ја знаеш мојата душа,
како да пееш песни за неа,
ми се доближуваш тивко на прсти
ме галиш по вратот со врвот на дланките
како да се збогуваш..

Знам тивко венееш, но не се откажуваш.
Зарем љубовта треба да биде таква?
Не знам, не сум се заљубил
но го љубам начинот на кој ме љубиш ти.
Ме гледаш како преплашена срна,
како да ќе испарам, ќе изгнијам
ако го изустиш она што јазикот ти го гребе.

Ги стегаш усните да не заплачеш
а јас те расплакав многу повеќе,
но ти ми велиш дека сите девојки плачат
тие се вљубени во горките солзи
а момчињата кои молчат 
секогаш биле многу добри во тоа.

Чекорам по овој пат од барут и оган
но не помислувам да се вратам..
Можеби се' што правам е погрешно,
но можеби и е' вистинско..
Не знам за љубовта, треба ли да боли?
Треба ли да биде чудна? 
Несфатлива?
Како ли ќе знаеме?

Можеби понекогаш она што му дава смисла на се'
е неоткажувањето.. 
Вербата, 
дека се ќе биде многу убаво 
еден ден.“



1 comment:

  1. Ова сведоштво го споделувам со партнерите кои се мачат во нивните односи бидејќи постои трајно решение. Мојот сопруг ме остави мене и нашите 2 деца за друга жена на 3 години. Се обидов да бидам силна само за моите деца, но не можев да ја контролирам болката што го мачеше моето срце. Бев повреден и збунет. Ми требаше помош, па направив истражување на интернет и наидов на веб-локација каде видов дека д-р Елен, која работи на магија, може да ти помогне да ги вратиш љубовниците. Ја контактирав и таа ми кажа посебна молитва и магии. На мое изненадување, по 2 дена мојот сопруг се врати дома. Така се собравме и имаше толку многу љубов, радост и мир во семејството. Можете исто така да стапите во контакт со д-р Елен, моќен асистент за решенија
    1) придобијте го вашето поранешно момче
    2) Соберете ги мажот и жената
    3) престанете да ги повторувате кошмарите
    4) Хербален лек за ХИВ и рак
    5) Моќен магичен прстен
    6) среќен шарм
    7) Кршење на опсесии
    8) Проблеми со породувањето и бременоста Контактирајте го преку EMAIL: ellenspellcaster@gmail.com Можете исто така да Whatsapp +2349074881619

    ReplyDelete