06 July 2013

„Само моја“


Од таа ноќ веќе не постоеја утра за мене. Веќе сонцето не изгреваше врз моето лице, бев се затворил себеси во четирите ѕида на самотијата и чекав да дојде ноќ за да ја видам пак.
Заспивав со помислата дека можеби ќе ја пронајдам таму, во моите соништа.
Не ја видов повеќе.. како да исчезна, како сенка која ја осветли зракот на изгрејсонцето..
Ја немаше повеќе, а бев толку очаен да ја видам.. ми требаше повеќе од воздухот кој го вдишував, од мирисот на пролетта кој личеше на нејзиниот. Навидум.. се ме потсеќаше на неа, или се почнуваше да наликува на неа. Таа не беше пролет, пролетта беше како неа..
нејзините очи не беа како сафири, туку сафирите го крадеа нивниот блесок.
Имаше насмевка на која и совршенството паѓаше на колена, ми го грееше срцето кога во него пустошеше и најстудената зима. Таква беше таа.. девојка како и сите други,но беше единствена..
Можеби не беше најубава, ама за мене беше божество, најмилото и најпрекрасно нешто на овој свет.  Ја сакав затоа што не можев да ја мразам..
Како можиш да го мразиш сонцето кое те грее, како можиш да ја мразиш водата која ја пиеш..
како можеш да ја мразиш месечината која ти го покажува патот кога одиш лутајќи..
Како? Како можам да ја мразам неа кога таа сама по себе беше љубов, како ангелите да беше ја створиле. Ех.. кој ли сум јас сега да зборувам вака за неа, кој сум јас да го изговарам нејзиното име толку чисто.. да зборувам за љубов која сам ја уништив, јас бев тој кој реков дека не постои. Ја изгубив засекогаш. Јас сум крив. Сега ќе ми треба цела вечност да ја избришам од мене, од срцево.. таа љубов која ја имаше преливајќи се. А толку ме сакаше..
ме сакаше толку што не можам да си поверувам на самиот себеси.
Зарем заслужувам ли јас љубов? Зарем беше можно баш мене да ми ја подари Бог?
И еве ме сега, дојде ред на мене да ја сакам. Понекогаш мислам ќе ми откажи срцево од овој копнеж, од оваа љубов која од ден на ден како да се преплавува во мене.
Абе џабе ми е.. ваква љубов таа не заслужува.. јас не знам да сакам како што треба да биде сакана девојка како неа, јас можам само да ја расплачам и да ја повредам..
Тоа знам јас, бедник без нималку совест.
И сега што да правам? Каде да одам да ја заборавам, каде? Сум видел многу.. сум љубел многу.. ама џабе ми се.. ни илјада такви нема да ја заменат. Неа ја нема, не се враќа веќе. Доцна е за нас двајца, многу доцна. Јас ја оставив сега јас ќе си патам. Ако ми е.. нека е таа здрава и жива,
сега сигурно е пресреќна што му отстапив место на некој подобар. На некој кој ќе знае да ја цени, некој кој ќе ја чува како капка вода на дланка. Затоа што таков бисер не се остава за празна школка.
И еве ме сега мене... пак чекам.. чекам да падне ноќ да ја сретнам пак, можеби..во соништата.
Барем таму за миг ќе биде се како порано. барем таму повторно ќе биде само моја.

2 comments:

  1. Сина Фотијадис13 June, 2023

    Боледував од (ХЕРПЕС ВИРУС) болест во последните четири години и имав постојани болки, особено во моите интимни делови. Во текот на првата година, имав вера во Бог дека еден ден ќе бидам излечен. Оваа болест почна да циркулира по целото мое тело и јас се лекувам од мојот лекар, пред неколку недели побарав на интернет дали можам да добијам какви било информации за спречување на оваа болест, при пребарувањето видов сведоштво на некого која е излечена од (ХЕРПЕС ВИРУС) од човек наречен вуду господар и таа ја дала адресата на е-пошта и бројот WhatsApp на овој човек и ги советувала луѓето со тешка болест да контактираат со него дека и помогнал да го излечи нејзиниот рак пред повеќе од 5 години и ракот никогаш не се врати и таа е целосно излечена. Затоа му пишав на господарот на вуду кажувајќи му за мојот (ХЕРПЕС ВИРУС) тој ми рече да не се грижам дека ќе се излечам. Никогаш не верував, но морав да се обидам бидејќи многу го ценам мојот живот, здравје и удобност. По сите процедури и лекови што ми ги даде овој човек, неколку недели подоцна почнав да доживувам промени низ целото тело и вуду господарот ме увери дека сум излечен. По некое време отидов кај мојот доктор во болница за да потврдам дали конечно сум излечен и медицински ми беше потврдено дека сум излечен и мојот доктор беше многу изненаден. Така, можам смело да го советувам секое тело што се бори со каква било болест да контактира со вуду господарот. Е-пошта:::: voodooconnect60@gmail.com, WhatsApp: +2348097014925

    ReplyDelete
  2. анонимни14 June, 2023

    Никогаш претходно не сум имала СПБ (сексуално пренослива болест) и никогаш не сум имала незаштитен секс. Сепак, имав дечко, кој во тоа време имаше херпес. Искрено, претпоставувавме дека тоа е само место затоа што никогаш до сега не дознавме за ХЕРПЕС. Се вклучивме во орален секс и така добив ХЕРПЕС. Фала му на Бога што го најдов вуду господарот на интернет кој направи магија и ми подготви хербален лек што го земав само 14 дена со вера, а потоа откако почнав да забележувам промени во моето тело отидов на преглед во болница и потврдив дека сум целосно излечен од ХЕРПЕС (негативен херпес). Неговите лекови немаат НЕСАКАНИ ЕФЕКТИ, нема посебна диета кога земате лекови, можете да го контактирате на неговата е-пошта: voodooconnect60@gmail.com и исто така на whatsApp +234-8097014925 и да ги решите сите ваши здравствени проблеми.

    ReplyDelete