22 May 2013

„Љубов или Судбина“


Зошто повторно се враќавме еден на друг? - Ех тоа можеби никогаш нема да го дознаам.
Тој можеби да преболи некоја друга, а јас да го преболам него. Да, него... и со него и без него иста беше болката, но барем кога беше покрај мене беше слатка болка.
Знаев дека повторно ке замини, знаев дека не му бев единствена, ама го чекав затоа што немав каде, немав кај кого. Никој друг не можеше да ми го пружи тоа чувство како тој, знаев дека само нему му припаѓам, срцето само кај него можеше да се засолни.
Ни самата не бев свесна колку ме кошташе таа љубов, сите те измачувања, солзи... колку скапо ја плаќав и пак не се откажував од неа. Затоа што го сакав, го сакав со секој распарчен дел од него, ја сакав дури и таа болка, ги сакав дури и тие солзи...
Го сакав кога ќе беше до мене, а уште повеќе кога не беше... но едно знаев, ќе се врати...
Ние не бевме еден за друг, бевме створени еден за друг.. И сеуште не бевме свесни за тоа,
ниту јас ниту тој..И ќе се оддалечевме да се заборавиме, но попусто.. пак завршувавме на иста адреса.
Љубов или Судбина, не дознав никогаш... ама ете едно од тие две сигурно беше.





1 comment:

  1. Ова сведоштво го споделувам со партнерите кои се мачат во нивните односи бидејќи постои трајно решение. Мојот сопруг ме остави мене и нашите 2 деца за друга жена на 3 години. Се обидов да бидам силна само за моите деца, но не можев да ја контролирам болката што го мачеше моето срце. Бев повреден и збунет. Ми требаше помош, па направив истражување на интернет и наидов на веб-локација каде видов дека д-р Елен, која работи на магија, може да ти помогне да ги вратиш љубовниците. Ја контактирав и таа ми кажа посебна молитва и магии. На мое изненадување, по 2 дена мојот сопруг се врати дома. Така се собравме и имаше толку многу љубов, радост и мир во семејството. Можете исто така да стапите во контакт со д-р Елен, моќен асистент за решенија
    1) придобијте го вашето поранешно момче
    2) Соберете ги мажот и жената
    3) престанете да ги повторувате кошмарите
    4) Хербален лек за ХИВ и рак
    5) Моќен магичен прстен
    6) среќен шарм
    7) Кршење на опсесии
    8) Проблеми со породувањето и бременоста Контактирајте го преку EMAIL: ellenspellcaster@gmail.com Можете исто така да Whatsapp +2349074881619

    ReplyDelete