15 May 2013

„Љубовта која се потроши“


„Еј срце мое, уште ли не се измори? -
Ти кажав да бидеш разумно, 
ти кажав не се вљубувај во него, ќе те изгори.. 
Ти кажав илјада пати а ти не ме послуша. 
Ајде барем уште малце издржи, или откажи се засекогаш
тој не те заслужува.
Се потроши сета надеж во нашата љубов,
ми се потроши и силата да верувам.. доста е.
Еј срце мое уште ли не прокрвари? -
После сите негови остри зборови, 
после неговите лаги отровни,
уште ли тече крв во тебе? 
Зарем уште љубов отчукуваш? 
И кажав на љубовта да си оди, 
веќе таа нема сопатник, неговата одамна се потроши..
Зошто тогаш сеуште тлее во мене, 
кога неговиот жар одамна изгасна?
Еј љубов оди си, тој одамна замина.. 
Што ќе правиш ти во мене кога немам кому да те подарам..  
Знаеш, јас немам храброст друг да љубам, 
не можам ова срце пак да го повредам.
Оди си љубов доцна е, твојот херој одамна се откажа, 
нема веќе кој за тебе да војува..
Оди и пресели се во неговото срце, 
зароби му го како некогаш, 
можеби тој повторно ќе ме засака..“


No comments:

Post a Comment