02 April 2013

„Без него“


Отвори се земјо, пронајди го мојот љубен.. 
испрати му го мојот глас..
кажи му да ме чека, 
на овој свет не сакам да живеам јас..
Еј љубен мој.. каде отиде.. 
зошто со тебе не ме поведе..
ме остави меѓу живите,
мртовец да бидам..
но јас не припаѓам овде.
Еј ангели мои кажете му..
без него ништо на овој свет не сакам да видам..
ни сонце,
ни небо,
ни реки,
ни ѕвезди..
без него ништо не сакам да видам.
Еј сонце без него не изгревај,
Еј небо без него не патувај,
Еј реки без него не течете,
Еј ѕвезди без него не блескајте..
без него ништо не сакам да видам!
Еј срце мое.. те ослободувам..
јас друг не можам да љубам.
Еј ангели мои одведете ме 
јас смртта со радост ќе ја дочекам..
одведете ме кај него
во неговиот пекол јас да горам,
од ѓаволот крв јас да пијам..
само ноќва постелава гроб да не ми е.
Еј Ти Севишен Богу..
зошто ме казнуваш со живот вечен..
кога овој свет без него вистина не е..
Или стори ме пепел, 
или јас неговата ќе бидам!













2 comments:

  1. Многу убаво, ме расплачи.
    Само продолжи така многу убави текстови пишуваш.
    Поздрав!

    ReplyDelete