27 April 2013

„Нескршлива“



И на крајот си ја постигна целта, ако тоа ти беше и цел... успеа да ме удавиш во твоите лаги за вечната љубов и искреноста, за вистината во која се колнеше и самиот тонеше...
Беше игра, игра од љубовни лаги во која едниот мораше да изгуби и да падне на нив..
го признавам поразот, паднав.. поверував како мало дете и изгубив.
И го изгубив најдрагоценото што го имав, чистото срце во кое барем имаше вистинска љубов,
а не отров како во твоето.
Да, можеби поверував на се.. ама ако, не ме боли ниту една твоја лага..
не ме боли неверството, не ме боли ништо.. всушност нема што да ме боли, отрпнав на се.
Секој пат кога почнуваше од ново да ме вплеткуваш во тој свет од лаги јас губев дел од себе, се кршеа парчињата едно по едно кога ја дознавав вистината.. и сега ако.
Знаеш, ми направи услуга.. барем нема истото да го доживеам со никој друг, веќе никој нема да може да ми го скрши срцето пак.. И не за џабе рекле она што нема да те убие ќе те направи посилен, ха.. звучи клише но така е..
Всушност ова не ме направи посилна, туку непобедлива..
сега ми е полесно, ќе живеам баш како тебе..
ќе глумам љубов на секој што сакам, и токму така.. ќе љубам без да сакам.


-http://www.youtube.com/watch?v=xG3yEUvvRp4

No comments:

Post a Comment